No. 12 (2023): DIALOGUS December 2023 - May2024

Presentation of the edition Dialogus 12

Presentación de la edición Dialogus 12

De Las Salas Magdy

Article Visits 39 | PDF Visits 107

6-8 |

Editorial Dialogus 12

Editorial Dialogus 12

Nieto Rojas Jose Alberto

Article Visits 23 | PDF Visits 43

9-11 |

Wounaan language in the educational context as a process of intercultural communication

El lenguaje Wounaan en el contexto educativo como proceso de comunicación intercultural

Munevar Saenz Alexandra, Munevar Sáenz Angela Karina

Article Visits 206 | PDF Visits 136

12-27 |

Preferences in the learning styles of students who begin secondary studies: application of the “Chaea Junior” questionnaire

Preferencias en los estilos de aprendizaje de alumnos que inician estudios secundarios: aplicación del cuestionario “Chaea Junior”

Rios Domínguez Isabel, Medina Arnedo Julia, Severiche Sierra Carlos Alberto

Article Visits 128 | PDF Visits 99

28-36 |

Children's games as a playful strategy to improve inclusion: Against educational exclusion

Los juegos infantiles como estrategia lúdica para mejorar la inclusión: en contra de la exclusión educativa

Aguirre Quintero Johanna Paulina

Article Visits 275 | PDF Visits 84

37-52 |

Emotional competences of teachers and their relationship with the emotional education of students

Competencias emocionales de los docentes y su relación con la educación emocional de los estudiantes

Acosta Faneite Savier Fernando

Article Visits 657 | PDF Visits 452

53-71 |

Research competencies of university professors in south America

Competencias investigativas de los profesores universitarios en Surámerica

Puche Deinny

Article Visits 235 | PDF Visits 205

72-91 |

Popular cultural action and the peasant library

Acción cultural popular y la biblioteca del campesino

Salazar Franco Lino

Article Visits 109 | PDF Visits 77

92-116 |

Preliminary and index Dialogus 12

Preliminares e índice Dialogus 12

Nieto Arturo

Article Visits 27 | PDF Visits 30

1-5 |


View All Issues