No. 14 (2024): DIALOGUS December 2024- May 2025

Presentation of the edition Dialogus 14

Presentación de la edición Dialogus 14

De Las Salas Magdy

Article Visits 226 | PDF Visits 110

7-10 |

Editorial Dialogus 14

Editorial Dialogus 14

Nieto Rojas Jose Alberto

Article Visits 69 | PDF Visits 37

11-12 |

The phenomenological-hermeneutical method: A semisystematic review

El método fenomenológico-hermenéutico: Una revisión semisistemática

Finol de Franco Mineira Rosa, Acosta Faneite Savier Fernando

Article Visits 974 | PDF Visits 963

13-35 |

Acquisition of Socioemotional competencies through the implementation of a blog."Controlling my Emotions".

Adquisición de competencias socioemocionales a través de la implementación de un blog. “Controlando Ando mis Emociones”

Alzate Luz Aleida

Article Visits 169 | PDF Visits 113

36-53 |

Humanization as a catalyst of organizational development

La humanización como catalizador del desarrollo organizacional

Cardozo Cruz Jonatan Julián, Mejía Guarín Sandra Milena, Álvarez Giraldo Neidy Bibiana

Article Visits 181 | PDF Visits 95

54-73 |

Augmented reality diagnosis: An opportunity for university learning spaces in Honduras

Diagnóstico de realidad aumentada: Una oportunidad en los espacios de aprendizaje universitario en Honduras

Padilla Sánchez Gissel Alejandra, Suazo A. Isis, Romero Ana C.

Article Visits 145 | PDF Visits 71

74-85 |

Creation of professional profiles, reflective activity with Physical Education students.

Creación de perfiles de puesto de trabajo, una actividad reflexiva con estudiantes de Educación Física.

Monge Poltronieri Steve Alí

Article Visits 339 | PDF Visits 142

86-102 |

MODIPEMA didactic model for the development of mathematical thinking

Modelo didáctico MODIPEMA para el desarrollo del pensamiento matemático

Salazar Vargas Jorge Eduardo, Valderrama Moreno Juddy Amparo

Article Visits 142 | PDF Visits 94

103-119 |

The banality of evil in the university environment: A perspective from Hannah Arendt

La banalidad del mal en el ámbito universitario: Una perspectiva desde Hannah Arendt

Cruz Picón Pablo Emilio

Article Visits 179 | PDF Visits 166

120-132 |

The interdependence of the elements as a path to inclusion

La interdependencia de los elementos como camino para la inclusión

Soler Gómez Paulo César, Zárate Cabrera Zahira

Article Visits 105 | PDF Visits 55

133-140 |

Philosophy of science and qualitative research: An analysis from the roots of deep understanding

Filosofía de la ciencia e investigación cualitativa: Un análisis desde las raíces del entendimiento profundo

Torres Lopez Alexaivy Del Valle

Article Visits 107 | PDF Visits 80

141-150 |


View All Issues

Publication Facts

Metric
This journal
Other journals
Articles accepted 
3%
33%
Days to publication 
145

Indexed in

Editor & editorial board
profiles
Publisher 
Universidad Metropolitana de Educación, Ciencia y Tecnología